Homeopatická první pomoc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 142 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Homeopatická první pomoc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Homeopatická první pomoc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatická první pomoc koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatická první pomoc koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatická první pomoc koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tento homeopatický domácí lékař popisuje různé akutní situace, se kterými se v běžném životě nejčastěji setkáváme. Jsou to jednak horečnaté stavy a onemocnění a jednak různé druhy úrazů. U jednotlivých situací jsou popsány homeopatické léky, které jsou pro jejich řešení nejvhodnější. Knížka je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Homeopatická první pomoc je 180 Kč

Výběr knih vydavatele Alternativa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alternativa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.