Hořící kůň

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hořící kůň koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hořící kůň koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hořící kůň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hořící kůň koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Arabské Španělsko na počátku 11. století se drobí ve střetech aintrikách. Baskický lučištník zhor touží zachránit svého grošáka, proto se zněj stává zloděj koní. Na jedné zvýprav se potkává sosiřelou zemanskou dcerkou, odsouzenou kšedivému životu hradní služebné. Ti dva bezděčně zasáhnou do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hořící kůň je 301 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lucie Lukačovičová, Františka Vrbenská
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.