Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
302 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román známého písmáka ze starých Krkonoš vypráví osudy a strázně horalů na počátku průmyslové revoluce, která zásadně změnila rytmus jejich životů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hory dávají chléb - Zlomek kroniky hor je 315 Kč

Výběr knih autora Miloš Gerstner

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Gerstner
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.