House of Open Wounds

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

House of Open Wounds koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

House of Open Wounds koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

House of Open Wounds koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
House of Open Wounds koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
541 Kč
Není skladem

Krátký popis

Behind the front lines of a crusade to scour the world of magic, the crew of a field hospital confront the horrors of war. A companion novel to Adrian Tchaikovsky's award-winning fantasy novel City of Last Chances City-by-city, kingdom-by-kingdom, the Palleseen have sworn to bring Perfection…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy House of Open Wounds je 337 Kč

Výběr knih autora Adrian Tchaikovsky

Zobrazit všechny knihy autora Adrian Tchaikovsky
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing PLC

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing PLC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.