Hovory s Lévi-Straussem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hovory s Lévi-Straussem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory s Lévi-Straussem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory s Lévi-Straussem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha rozhovorů, které s proslulým francouzským filosofem vedl v roce 1959 spisovatel Georges Charbonnier, čtenáře uvede nejen do Lévi-Straussova fascinujícího filosofického systému a antropologických výzkumů, ale rovněž do světa moderního umění.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hovory s Lévi-Straussem je 155 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Charbonnier Georges, Claude Lévi-Strauss
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.