How the Mind Changed

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How the Mind Changed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
How the Mind Changed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How the Mind Changed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How the Mind Changed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How the Mind Changed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How the Mind Changed koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
How the Mind Changed koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

How the Mind Changed koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The extraordinary story of how the human brain evolved . . . and is still evolving.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How the Mind Changed je 392 Kč

Výběr knih autora Joseph Jebelli

Zobrazit všechny knihy autora Joseph Jebelli
Výběr knih vydavatele John Murray

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Murray
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.