How to be Both

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How to be Both koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
How to be Both koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How to be Both koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Borrowing from painting's fresco technique to make an original literary double-take, this book features forms, times, truths and fictions.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How to be Both je 308 Kč

Výběr knih autora Ali Smith

Zobrazit všechny knihy autora Ali Smith
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.