How to Raise a Teen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How to Raise a Teen koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How to Raise a Teen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

How to Raise a Teen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
The new book from parenting expert and mother of four Sarah Ockwell-Smith, How to Raise a Teen is an essential guide for parents struggling to navigate the tricky teenage years.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How to Raise a Teen je 448 Kč

Výběr knih autora Sarah Ockwell-Smith

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Ockwell-Smith
Výběr knih vydavatele Piatkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.