Hra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Není skladem

Hra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Erotický román plný nezřízeného sexu a zároveň i napětí. Čtyři unuděné bohaté podnikatelské manželky hledají rozptýlení formou sexu. Jejich manželé se jim dostatečně nevěnují, proto se snaží přetrumfnout jedna druhou, která uloví více mužů za jednu noc.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra je 217 Kč

Výběr knih autora Jana Javorská

Zobrazit všechny knihy autora Jana Javorská
Výběr knih vydavatele E-knihy jedou

Zobrazit všechny knihy vydavatele E-knihy jedou
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.