Hra světla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra světla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hra světla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra světla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra světla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nia, talentovaná, ale zoufale osamělá hackerka, žije v izolaci se svým přísným svobodným otcem. Nia je nesmírně populární na sociálních sítích, kde má více než milion přátel. Ale jsou to samí cizí lidé; milují její příspěvky, ale o ní samotné ve skutečnosti nic neví. Cameron, vlogger, který se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra světla je 351 Kč

Výběr knih autora Stan Lee

Zobrazit všechny knihy autora Stan Lee
Výběr knih vydavatele Fobos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fobos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.