Hravá škôlka - Počítanie a logika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hravá škôlka - Počítanie a logika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hravá škôlka - Počítanie a logika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá škôlka - Počítanie a logika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Hravá škôlka - Počítanie a logika koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
151 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovný zošit POČÍTANIE A LOGIKA je pokračovaním série Hravá škôlka, vytvorenej v súlade so Štátnym vzdelávacím programom pre predprimárne vzdelávanie. Skúsené autorky – psychologička a špeciálna pedagogička – pripravili príťažlivý systém hravého učenia, zameraného na rozvoj logického myslenia…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hravá škôlka - Počítanie a logika je 151 Kč

Výběr knih autorů Jana Pavlíková , Jana Čerešňová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Pavlíková, Jana Čerešňová
Výběr knih vydavatele Príroda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Príroda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.