Hravá škôlka so psíkmi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 61 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hravá škôlka so psíkmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
61 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hravá škôlka so psíkmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
69 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Hlavnou témou tejto cvičebnice je svet psíkov, keďže je to jeden z najobľúbenejších záujmových okruhov detí. Pracovný zošit obsahuje popri početných aktivitách aj užitočné poznatky a zaujímavosti o našich štvornohých kamarátoch.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hravá škôlka so psíkmi je 65 Kč

Výběr knih autorů Zsolt Szabó , Katalin Tyihák

Zobrazit všechny knihy autora Zsolt Szabó, Katalin Tyihák
Výběr knih vydavatele EX book

Zobrazit všechny knihy vydavatele EX book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.