Hravý zeměpis 6

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Hravý zeměpis 6 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Hravý zeměpis 7, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Učebnice je vytvořena moderním a inovativním přístupem. Cíleně se zaměřuje na rozvíjení samostatného a logického myšlení vhodně kladenými otázkami na konci každé kapitoly. Základní učivo je doplňováno poutavými zajímavostmi označenými speciálními piktogramy. Průběžně jsou zařazovány barevně…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Učebnice

Zobrazit všechny knihy autora Učebnice
Výběr knih vydavatele Taktik

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taktik
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.