Hry pro děti naživo i on-line

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry pro děti naživo i on-line koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti naživo i on-line koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti naživo i on-line koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti naživo i on-line koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hry pro děti naživo i on-line koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti naživo i on-line koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti naživo i on-line koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha aktivit, která především prvostupňové děti jistě zabaví, ať už na živo, nebo v online prostoru. Lze tu najít tvořivé postupy s návody, hry znalostní, tělocvičné, postřehové, ale také aktivity čistě pro zábavu a dobrou náladu. Některé jsou opravdu jednoduché, jiné zase spíše osloví starší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry pro děti naživo i on-line je 106 Kč

Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.