Hudební umělci mezi Ostravou a Vídní 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hudební umělci mezi Ostravou a Vídní 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Není skladem

Krátký popis
Společná hudební historie Lužických Srbů a Čechů v 19. a 20. století, hudební podoba českých historických tradic a hudební život vídeňských Čechů. To jsou hlavní části spektra výzkumné činnosti muzikologa Viktora Velka (* 1977) působícího na Fakultě umění Ostravské univerzity. Touto knihou se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hudební umělci mezi Ostravou a Vídní 3 je 539 Kč

Výběr knih autora Viktor Velek

Zobrazit všechny knihy autora Viktor Velek
Výběr knih vydavatele Ostravská univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ostravská univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.