Hurvínkovy dobrodružné výlety do minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 393 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hurvínkovy dobrodružné výlety do minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hurvínkovy dobrodružné výlety do minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Není skladem

Krátký popis
V roce 2011 vydal Supraphon komplet 7CD + DVD SU 6138-2"Hurvínkovy dobrodružné výlety do minulosti".V kompletu se skrývaly tituly i samostatně prodávané - Hurvínek mezi Přemyslovci, Hurvínek na dvoře lucemburském, O Hurvínkovi a králi husitském, Císařův Hurvínek a Hurvínkův císař, Jak Hurvínek…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hurvínkovy dobrodružné výlety do minulosti je 393 Kč

Výběr knih autorů Pavel Cmíral , Helena Štáchová

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Cmíral, Helena Štáchová
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.