Husák - Mladé roky Gustáva Husáka 1913-1939

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Husák - Mladé roky Gustáva Husáka 1913-1939 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Husák - Mladé roky Gustáva Husáka 1913-1939 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Husák - Mladé roky Gustáva Husáka 1913-1939 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Husák - Mladé roky Gustáva Husáka 1913-1939 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Gustáv Husák ostáva v našich dejinách ako veľká a tragická osobnosť. Veľká svojimi zámermi a cieľmi a pritom tragická, pretože ich nedokázal a nemohol uskutočniť. Napriek tomu neklesol ani pod ťarchou svojho zničeného osobného života. Statočne niesol bremeno svojich politických aj osobných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Husák - Mladé roky Gustáva Husáka 1913-1939 je 270 Kč

Výběr knih autora Tomáš Černák

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Černák
Výběr knih vydavatele Marenčin PT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Marenčin PT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.