I světlo má stín

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I světlo má stín koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I světlo má stín koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I světlo má stín koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

I světlo má stín koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zdeněk Lukášek se narodil v Brně v roce 1972 a vyrůstal u nevlastních rodičů. Odmala ho zajímala archeologie a paleontologie, ale vystudoval strojní průmyslovku. Poté se rozhodl vystudovat univerzitu Palackého v Olomouci, magisterské studium. Verše píše od svých patnácti let. Básně v této knize…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I světlo má stín je 201 Kč

Výběr knih vydavatele Markéta Harasimová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Markéta Harasimová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.