I Want to be a Wall, Vol. 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I Want to be a Wall, Vol. 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
I Want to be a Wall, Vol. 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
382 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

I Want to be a Wall, Vol. 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
I Want to be a Wall, Vol. 1

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I Want to be a Wall, Vol. 1 je 348 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Honami Shirono, Alexis Eckerman, Emma Schumacker
Výběr knih vydavatele Little,Brown & Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little,Brown & Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.