'I Was Transformed' Frederick Douglass

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

'I Was Transformed' Frederick Douglass koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

'I Was Transformed' Frederick Douglass koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
300 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
New paperback edition - A vivid and compelling account of the famous escaped slave Frederick DouglassÂ’s tour of Britain and Ireland, 1845-7.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 'I Was Transformed' Frederick Douglass je 327 Kč

Výběr knih vydavatele Amberley Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Amberley Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.