I Work at Home

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 884 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I Work at Home koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
884 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
I Work at Home koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 039 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I Work at Home koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I Work at Home koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
891 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I Work at Home koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 069 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Umění, design a architektura od společnosti Loft Publications.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I Work at Home je 953 Kč

Výběr knih autora Bridget Vranckx

Zobrazit všechny knihy autora Bridget Vranckx
Výběr knih vydavatele Loft Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Loft Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.