Ice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Ice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Ice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Ice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Ice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
'A strange and compelling classic of dystopian and climate fiction, one that with foreboding and deep compassion maps the psyche and the terrain of dislocation' - Jeff VanderMeer'One might become convinced that Kavan had seen the future' - New YorkerIce will soon cover the entire globe. As the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ice je 269 Kč

Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.