Iconic

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Iconic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Iconic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Iconic koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Iconic koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Iconic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
649 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dame Zandra Rhodes has spent her life rallying against what was expected of her, both as a designer and a woman. Often perceived as too bold for the mainstream, she fought for creativity and individuality, and continues to achieve both in everything she does. In this insightful memoir, Zandra…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Iconic je 522 Kč

Výběr knih vydavatele Bantam Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bantam Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.