Icons of Street Art (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Icons of Street Art (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Pouliční umění, jehož počátky sahají až do ilegálních graffiti, se jako projev umění, protestu a nadšení pro život vyvinulo v nejdemokratičtější formy umění a od té doby se stalo nedílnou součástí veřejných prostor v mnoha městech. Díla jsou vytvářena uprostřed městských struktur, které slouží…

Zobrazit celý popis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.