Identity: The gripping new drama from the multi-million copy bestselling author

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Identity: The gripping new drama from the multi-million copy bestselling author koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Identity: The gripping new drama from the multi-million copy bestselling author koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Identity: The gripping new drama from the multi-million copy bestselling author koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Identity: The gripping new drama from the multi-million copy bestselling author koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sunday Times bestselling author''s brand new thriller about one woman''s quest to reclaim her life What turns someone into a monster? Are they born that way, or is it a choice? I suppose it can be either or bothMorgan Albright dreams of owning her own bar one day but she''s bartending for now -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Identity: The gripping new drama from the multi-million copy bestselling author je 316 Kč

Výběr knih autora Nora Robertsová

Zobrazit všechny knihy autora Nora Robertsová
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.