If All the World Were…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

If All the World Were… koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A moving, lyrical picture book about a young girl's love for her granddad and how she copes when he’s gone, written by multi-award winning poet and Waterstones Children's LaureateJoseph Coelho. This beautifully illustrated, powerful and ultimately uplifting text is the ideal way to introduce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy If All the World Were… je 236 Kč

Výběr knih autora Coelho Joseph

Zobrazit všechny knihy autora Coelho Joseph
Výběr knih vydavatele Quarto Publishing Plc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quarto Publishing Plc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.