If Science Is To Save Us

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 486 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

If Science Is To Save Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
486 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
If Science Is To Save Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
658 Kč
Skladem (odeslání ihned)

If Science Is To Save Us koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Přírodní vědy a technika od společnosti Polity Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy If Science Is To Save Us je 548 Kč

Výběr knih autora Martin Rees

Zobrazit všechny knihy autora Martin Rees
Výběr knih vydavatele Polity Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polity Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.