In at the Deep End

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In at the Deep End koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
344 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The highly moral Mr Potter presides over a health farm and prides himself on his high standards of decency and decorum. But when Gerald Corby, arrives in search of peace and tranquility - only to be followed by a trio of ladies - the resulting misunderstandings prove more than a headache.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Samuel French Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Samuel French Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.