Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics that you can use to convince…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Harvard Business Review Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard Business Review Press
Naše tipy


Legie
Kapitán Bouchač a Lord Mrdák, hrdinové každého, kdo ve vesmíru trpí nesvobodou, zmizeli. Zůstaly jen příběhy a čím dál víc bytostí si začíná myslet, že nikdy ani neexistovali. Možná na tom ale nezáleží a porobení a zotročení všechny ty příběhy o velkých vítězstvích nad enlilským impériem potřebovali, aby mohli věřit v něco lepšího.Jenže legendy neumírají, vy sráči, nikdy. Přijde den, kdy muž v petragunovém kabátě přijde do baru, potáhne z divaku a řekne: „Nastal náš čas.“Je tohle konec největšího vesmírného dobrodružství od Velkého třesku?