Integrated Chinese Level 3 - Character workbook (Simplified and traditional characters)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 926 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Integrated Chinese Level 3 - Character workbook (Simplified and traditional characters) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
926 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Produkt Integrated Chinese Level 3 - Character workbook (Simplified and traditional characters) - Liu, Yuehua a Yao, Tao-Chung a Shi, Yaohua zakoupíte na Bookshop.cz od nakladatele Cheng & Tsui Company.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Yuehua Liu , Tao-Chung Yao , Yaohua Shi

Zobrazit všechny knihy autora Yuehua Liu, Tao-Chung Yao, Yaohua Shi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.