Inteligentný investor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 712 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Inteligentný investor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Inteligentný investor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
863 Kč
Není skladem

Inteligentný investor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
815 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Inteligentný investor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
855 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Inteligentný investor koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
812 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knihe najvýznamnejšieho investičného poradcu 20. storočia dozviete, ako sa ako investor, maklér alebo investičný poradca vyhnete závažným chybám a aké dlhodobo úspešné stratégie uplatniť pri investovaní. Nadčasové a stále platné prístupy Grahamovej filozofie sú podané formou vhodnou pre…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Inteligentný investor je 811 Kč

Výběr knih autorů Benjamin Graham , Jason Zweig

Zobrazit všechny knihy autora Benjamin Graham, Jason Zweig
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.