Intensity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Intensity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
538 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Intensity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
655 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Intensity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
675 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Intensity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Intensity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
"Our identity is intensity," declares Liverpool FC assistant manager Pep Lijnders in this compelling account of the 2021/22 season, and from the very first chapter he takes us on a thrilling football ride we will never forget in this Sunday Times Bestseller which lifts the lid on Jurgen Klopp's…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Intensity je 522 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.