Interaktivní LEGO® Mario™ a dobrodružství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Interaktivní LEGO® Mario™ a dobrodružství aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Tento set LEGO® Super Mario™ (71439) dětem poskytne hodiny dobrodružství s interaktivním LEGO® Mariem, při kterých zažijí třeba bitvu o klaunské auto Bowsera Jr. Set je parádní dárek Nintendo® pro kluky, holky a hráče od 6 let a obsahuje interaktivní figurku LEGO Maria a figurky Bowsera Jr.,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele LEGO

Zobrazit všechny knihy vydavatele LEGO
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.