Interpreting and Visualizing Regression Models Using Stata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Interpreting and Visualizing Regression Models Using Stata aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
This book provides clear and simple examples illustrating how to interpret and visualize a wide variety of regression models. If you ever find yourself wishing for simple and straightforward advice about how to interpret and visualize regression models using Stata, this book is for you.

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Stata Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stata Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.