Into the Groove

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Into the Groove koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
434 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Into the Groove koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Into the Groove koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
531 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Into the Groove koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Dějiny hudby od společnosti Bloomsbury.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Into the Groove je 447 Kč

Výběr knih autora Jonathan Scott

Zobrazit všechny knihy autora Jonathan Scott
Výběr knih vydavatele Bloomsbury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.