Introduction to Credit Risk Modeling

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 437 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Introduction to Credit Risk Modeling koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 437 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
While continuing to focus on common mathematical approaches to model credit portfolios, this second edition presents updates on model developments that have occurred since the publication of the best-selling first edition. It contains a new section on multi-period models and discusses recent…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Wagner Christoph, Christian Bluhm, Ludger Overbeck
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.