Introduction to Electronic Warfare; from the First Jamming to Machine Learning Techniques

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Introduction to Electronic Warfare; from the First Jamming to Machine Learning Techniques koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This book provides a very accessible introduction to a broad range of radar and electronic warfare technologies. The subjects covered in this book range from early radar development to later technologies such as stealthy techniques, low probability of intercept radar, and machine learning.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele River Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele River Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.