Introduction to Modern Economic Growth

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 772 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Introduction to Modern Economic Growth koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 772 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Gives graduate student's tools to analyze growth and related macroeconomic problems, and also perspective needed to apply those tools to the big-picture questions of growth and divergence. In this title, the author introduces economic and mathematical foundations of modern growth theory and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Daron Acemoglu

Zobrazit všechny knihy autora Daron Acemoglu
Výběr knih vydavatele Princeton University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Princeton University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.