Is This a Dinosaur?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Is This a Dinosaur? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Is This a Dinosaur? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Snuggle up with your little paleontologist with this touch-and-feel book!

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Amanda Sobotka

Zobrazit všechny knihy autora Amanda Sobotka
Výběr knih vydavatele Harpercollins Focus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harpercollins Focus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.