It's Not A Bloody Trend

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

It's Not A Bloody Trend koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

It's Not A Bloody Trend koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

It's Not A Bloody Trend koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
''A sledgehammer of a book putting to bed all the cynicism and misinformation around a condition that affects so many hidden, brilliant people'' Professor Tanya Byron''Laugh out loud funny and deeply validating - every person who thinks ADHD isn''t real should read this book'' Leanne Maskell,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy It's Not A Bloody Trend je 448 Kč

Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.