It's Your World: Creating Calm Spaces and Places with Bob Ross

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 374 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

It's Your World: Creating Calm Spaces and Places with Bob Ross koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

It's Your World: Creating Calm Spaces and Places with Bob Ross koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
374 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Inspired by Bob Ross s art instruction and wisdom, this mindful guide empowers you to create your own happy space at home, at work, or wherever you want to feel calm, productive, or just at peace.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy It's Your World: Creating Calm Spaces and Places with Bob Ross je 407 Kč

Výběr knih autora Robb Pearlman

Zobrazit všechny knihy autora Robb Pearlman
Výběr knih vydavatele Universe Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universe Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.