It Was a Cold Dark Night

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

It Was a Cold Dark Night koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ned the hedgehog is looking for a home in the cold, dark forest. He needs somewhere warm and cosy to sleep, but all he keeps finding are other creatures' homes: rabbits', foxes', owls', bats'. Will he ever find a snug safe bed of his own? This beautiful book is written and illustrated by award…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Hopgood Tim

Zobrazit všechny knihy autora Hopgood Tim
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.