Jáhen King Kong

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jáhen King Kong koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jáhen King Kong koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jáhen King Kong koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jáhen King Kong koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
487 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jáhen King Kong koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jáhen King Kong koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jáhen King Kong koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brooklyn, konec 60. let. Stary? svérázny? jáhen jednoho dne nakráčí před místního dealera, kterého ještě nedávno učil hrát baseball, a postřelí ho. Spustí tak kaskádu událostí, jež změní život nejen jim dvěma, ale celé různorodé komunitě žijící ve „špatné čtvrti“. Sociální problémy, rasismus a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jáhen King Kong je 416 Kč

Výběr knih autora McBride James

Zobrazit všechny knihy autora McBride James
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.