Jak Bůh uchoval Bibli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak Bůh uchoval Bibli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Je dnešní Bible stále tím Slovem, které Bůh původně inspiroval?Richard Brashve své knize „Jak Bůh uchoval Bibli“ srozumitelně a poutavě odpovídá na otázky, které si kladou věřící i nevěřící:Je možné, že se biblický text opravdu dochoval vpůvodní podobě? A jak víme, že se dochoval přesný?Autor…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Richard Brash

Zobrazit všechny knihy autora Richard Brash
Výběr knih vydavatele Didasko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Didasko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.