Jak být slušný jako drak!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak být slušný jako drak! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak být slušný jako drak! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být slušný jako drak! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Jak být slušný jako drak! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být slušný jako drak! koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být slušný jako drak! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být slušný jako drak! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být slušný jako drak! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Naučte se základy etikety, tak jako náš dráček! K tomu, aby se z ušmudlané Popelky stala krásná princezna s vybranými způsoby, nestačí jenom kouzelné oříšky. Je zapotřebí několik lekcí královské etikety! Naštěstí je Popelka děvče učenlivé a pro svého milovaného prince se naučí třeba i…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak být slušný jako drak! je 246 Kč

Výběr knih autora Štěpánka Sekaninová

Zobrazit všechny knihy autora Štěpánka Sekaninová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.