Jak měl Fiškus pifku na kohouta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak měl Fiškus pifku na kohouta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak měl Fiškus pifku na kohouta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak měl Fiškus pifku na kohouta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak měl Fiškus pifku na kohouta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak měl Fiškus pifku na kohouta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak měl Fiškus pifku na kohouta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak měl Fiškus pifku na kohouta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když k hejnu štěbetajících slepic přibude hlasitý kohout, nevěstí to nic dobrého! Děda Pettson má ve svém kurníku deset oprsklých slepic. Kocourek Fiškus se s nimi rád škádlí, a to se pak prohánějí po dvoře a často spolu vyvedou nějakou neplechu. Slepice jsou totiž hned po Pettsonovi Fiškusovy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak měl Fiškus pifku na kohouta je 297 Kč

Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.