Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS - Petlanová Zychová Věra. Publikace praktickým způsobem zpracovává téma sexuální výchovy u dětí a dospívajících s poruchou autistického spektra (PAS). Autorka v knize shrnuje svou mnohaletou praxi v práci s lidmi s PAS v této…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS je 283 Kč

Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.