Jak nevyloupit banku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak nevyloupit banku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak nevyloupit banku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak nevyloupit banku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
„Někdy si myslím, že jsem dobrá duše, jindy zase, že jsem lump. Škoda, že se nedovedu přesně rozhodnout pro jedno, abych věděl, jak se zachovat.“Bible kanadských žertíků, které hrdina jménem Künde nepřestane dělat ani ve vězení, kam se kvůli nim ostatně dostal. Humoristický román s detektivní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak nevyloupit banku je 281 Kč

Výběr knih autora Donald E. Westlake

Zobrazit všechny knihy autora Donald E. Westlake
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.