Jak překonat hazard

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak překonat hazard koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak překonat hazard koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak překonat hazard koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
217 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prevence, krátká intervence a léčba Kniha pojednává o problémech působených hazardem. Postupně se zabývá diagnostikou, krátkou intervencí, léčbou i prevencí hazardního hráčství. Samostatná kapitola je též věnována pomoci rodinám s tímto problémem, a to i tehdy, když se osoba s hazardním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak překonat hazard je 220 Kč

Výběr knih autorů Karel Nešpor , Ladislav Csémy

Zobrazit všechny knihy autora Karel Nešpor, Ladislav Csémy
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.