Jak přežít útok žraloka (na souši)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak přežít útok žraloka (na souši) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se vydáte na moře, můžete se stát obětí žraloka, který má hlad, cítí se ohrožený vaší přítomností nebo prostě dělájen to, k čemu je geneticky předurčen: zaútočí a sežere svou kořist. Tady je každá rada drahá. Co ale dělat, když vásnapadne žralok na souši? Před lidskými žraloky, kteří jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak přežít útok žraloka (na souši) je 149 Kč

Výběr knih autora Laura Schlessingerová

Zobrazit všechny knihy autora Laura Schlessingerová
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.